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NAMED INSIDE SALES REPRESENTATIVE BARCELONA

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Company profile:

Möchten Sie in einem jungen,dynamischen, entscheidungsfreudigen und erfolgsverwöhnten Unternehmen arbeiten?Wollen Sie ein Produkt verkaufen, das durch seine Technologie, seineBenutzerfreundlichkeit, seine Bedieneroberfläche und seine gesamte Strukturbegeistert? Wollen Sie am Wachstum eines Softwareunternehmens aktiven Anteil haben?Sie sind begeisterungsfähig, kommunikationsstark, schätzen flache Hierarchien?Sie wollen etwas gestalten und Dinge bewegen?

Haben Sie Lust auf eine der schönsten Städte der Welt? Auf Sommer,Sonne, Mittelmeer? Weltklasse-Fußball, Office am Port Olimpic, ein Teambestehend aus 25 Nationalitäten….….

Dann schauen Sie, ob Sie die gestellten Anforderungen erfüllen, dieAufgabe für Sie interessant ist und bewerben Sie sich!

Qlik ist ein weltweit überaus erfolgreiches Business IntelligenceSoftwareunternehmen. Neben kleinen und mittelständischen Unternehmen zählenauch diverse Großunternehmen zu den Kunden. Insgesamtsind es über 48.000 Unternehmen in über 100 Ländern – und das Ende derFahnenstange ist längst nicht in Sicht. Der durchschnittliche ROI liegtbei 186% und die Kundenzufriedenheit bei 96%. Qlik hat weltweit über 2.000Mitarbeiter.

Gartner, Forrester und Barcsehen die Produkte und das Unternehmen als Marktführer.

Die Pionierleistung unseresKunden im Business Intelligence Markt basiert auf der Umsetzung der Erkenntnis,dass dem Entscheider Analysen genau dann vorliegen müssen, wenn sie gebrauchtwerden. Mitwenigen Mausklicks liefert das Produkt Dank In-Memory-Analyse undReporting-Funktionen dynamische, perfekt visualisierte Dashboards, die wirklichjeder Mitarbeiter selbständig abrufen und ändern kann. Darüber hinausermöglicht das Produkt die Konsolidierung von Informationen aus beliebigen Datenquellenund besonders einfache Suchvorgänge.

Der interaktiven Datenanalyse sind praktisch keine Grenzen gesetzt, sieverschafft dem Anwender neue Erkenntnisse und Einblicke in die Geschäftsdaten.Daten werden in Sekundenschnelle analysiert und damit wird es jedermann ermöglicht,bessere und fundierte Entscheidungen zu treffen. Im Gegensatz zu herkömmlichenBI-Lösungen generiert das Produkt unseres Kunden umgehend Mehrwert. Das Systemzahlt sich bereits nach Tagen oder Wochen aus - und nicht erst nach Monaten,Jahren oder vielleicht gar nicht.

Inspiriert von gekonnter Einfachheit hat sich das Unternehmen alsmarktführend in Sachen einfache Datenanalyse und -nutzung etabliert. DasProdukt kann vor Ort im Unternehmen eingesetzt werden, in der Cloud, auf demLaptop oder auf mobilen Endgeräten - vom Einzelbenutzer bis zum globalenKonzern.

The Named Inside Sales Representative role is a sales role, addressingthe accounts identified by Qlik to be some of the largest accounts eithercurrently customers or as target customers, with the highest potential futurevalue in the market.  The role is part ofan account team, with a primary responsibility of prospection within theaccounts to generate and close new licenses sales.

Responsibilities:

  • Identify, generate, propose and close salesopportunities for Qlik’s product and service solutions over the phone. 
  • Identify areas of expansion and build business plansfor a defined territory and close these over the phone.
  • Work with Global Account Manager, or Strategic AccountManager on business planning to identify new business opportunities and fullyqualify these opportunities in accordance with Qlik’s sales methodology.
  • Achieve the required quantity and quality of outboundcalls to prospects to qualify and convert enough new business to meet a monthlyquota.
  • Answer/respond to customers inbound questions
  • Maintain Salesforce.com with accurate date
  • Work in team environment with colleagues andstakeholders from across Qlik to achieve objectives.
  • Weekly forecasting using the Customer Centric Sellingmethodology is necessary
  • Keep knowledge up to date on the BI Market and meettraining targets to maintain a thorough understanding of Qlik Products,processes and promotions to provide the highest levels of sales support.

Challenges:

  • Proven experience in Inside Sales; preferably withtechnical or software companies Excellent interpersonal and customerrelationship building skills required 
  • Excellent written, oral and listening skills requiredStrong business acumen 
  • Strong ability to influence at all levels and strongnew business development and negotiations skills 
  • Must be comfortable speaking with high level decisionmakers
  • Excellent timemanagement, multi tasking and organizational skills required. 
  • Demonstrated ability to be proactive and takeinitiative to get things done Technical sales experience a plus 
  • Tenacity/Intensity and results orientation. 
  • Customer Centric Selling experience an asset  - strong customer focus
  • Passion for Improving Business Performance and forYour Ongoing Professional Development

Geographical accountability/Regions:
DACH – named Accounts

Competencies & Skills:

  • Excellent interpersonal and customer relationship building skills required
  • Excellent written, oral and listening skills required
  • Strong business acumen
  • Strong ability to influence at all levels and strong negotiations skills
  • Must be comfortable speaking with high level decision makers
  • Excellent time management, multi tasking and organizational skills required.
  • Demonstrated ability to be proactive and take initiative to get things doneTechnical sales experience a plus
  • Tenacity/Intensity and results orientation.
  • Customer Centric Selling experience an asset - strong customer focus
  • Passion for Improving Business Performance and for Your Ongoing ProfessionalDevelopment

Qualification:

  • Fluent German
  • Business level English mandatory
  • Other relevant languages (esp. Spanish, French )would be an advantage
  • Proven track record of telephone sales experience highly advantageous
  • Salesforce.com proficiency desirable
  • Windows and MS office adept
  • Proven track record of technical knowledge of BI sales models is desirable
  • Proven track record of software sales experience is desirable
  • Proven track record of successfully using Customer Centric Sales methodology ispreferable

 

If you are interested in this position,please send your complete application to: juergen.richter@3p-personal.com or schedule a phone call under https://calendly.com/juergen-richter

 

Abstand
hoehenmesserAbstand www.aiyoota.com eCommerce Online-Shop ShopSoftware CMS Content-Management-System WDPX-Frank Wollweber, 38855 Wernigerode, Germany